O magazynie

Co nas wyróżnia?

my city to jedyne lokalne pismo czytane przez Polaków i obcokrajowców, którzy mieszkają w regionie i tu poszukują produktów i usług dla siebie oraz swoich rodzin. my city to sposób na skuteczny przekaz reklamowy skierowany do obcokrajowców w języku, który rozumieją.

Magazyn my city realizuje koncepcję reklamy prasowej wąsko targetowanej, która trafia do określonego odbiorcy i celuje w jego potrzeby, a nie medium masowego. Nie windujemy nakładu, bo liczy się jakość, a nie ilość.

Oferujemy reklamę kontekstową: reklama graficzna połączona z artykułem o zbliżonej tematyce lub artykuły promocyjne.

Więcej o skuteczności reklamy kontekstowej w prasie na: http://www.pbc.pl/zalety-reklamy-kontekstowej/

Magazyn ukazuje się w trzech językach. Wszystkie artykuły i reklamy publikujemy w języku polskim, angielskim i niemieckim.

Profil magazynu

my city jest pismem segmentu B2C stworzonym dla Polaków i obcokrajowców (ekspatów), którzy przebywają w Polsce na stałe lub na dłuższy czas (kontrakt, delegacja). Prezentuje region, atrakcje turystyczne, kulturalne, lokalny biznes oraz miejsca, w których można zrobić zakupy i spędzać czas po pracy.

Częstotliwość

my city jest kwartalnikiem: ukazuje się w styczniu, kwietniu, lipcu i październiku. Drukowany jest w nakładzie 1800 egzemplarzy. Każde wydanie dociera do około 4,5 tys. czytelników.

Dystrybucja

my city to jedyny magazyn, który trafia bezpośrednio do pracowników firm w ich miejscu pracy. Jest udostępniany w konsulatach, restauracjach, kawiarniach, hotelach, klubach sportowych, gabinetach kosmetycznych, przychodniach, aquaparkach itp., gdzie Polacy i obcokrajowcy spędzają wolny czas.

Struktura dystybucji

Wygodny dostęp dla czytelników

Koncepcja dystrybucji my city bazuje na przekonaniu, że tradycyjny zakup gazet w salonie prasowym jest zbyt angażujący. Magazyn my city jest na wyciągnięcia ręki: dostępny podczas przerwy w pracy, w domu, w restauracji lub hotelu. Bezpłatnie lub w prenumeracie pocztowej w zamian za koszty wysyłki.

Lista firm i punktów dystrybucji

Lokalny, ale w pięciu miastach

My city dociera do czytelników w pięciu miastach Wielkopolski (plus Powidz), które są miejscem do życia często dla tych samych ludzi. Praca, dom, zakupy, kino, basen, teatr, obiad w restauracji... to ciągłe podróże z miasta do miasta. Nikt nie ogranicza się do jednej miejscowości, a mobilność, szeroki wybór i różnorodność to wartości współczesnego świata.

Profil czytelników magazynu i odbiorców serwisu my-city.pl

Użytkownicy serwisu my-city.pl to w większości osoby w wieku od 18 do 44 lat, zainteresowane sportem, zdrowym stylem życia, fitnessem, kulinariami, ekologią, zakupami, podróżami i usługami dla biznesu, nieruchomościami, skoncentrowane na rodzinie oraz rozwoju osobistym.

Źródło: Google Analytics, Dane demograficzne i zainteresowania użytkowników, raport z dn. 21.08.2017.